Saturday, February 26, 2011

Ohh Celcom ♥

Dimulakan cerita dengan bismillah...

Time aku tengah sibuk2 melayan customer buat payment,
tibe tibe...
tik tik tikk...
mesej masuk laa,
dari num yang tidak dikenali 013-xxxxxxx
mesej dia mcm nie
"Assalamualaikum,, illiya kan? Cik ada buat pinjaman mana2  bank ke?sy ada repot yg nama cik dah 6 bln tak byr ni"
Aduh,, sape pula niee. Dah laa tengah busy nie. hummm,,
hah, gilaxx ke apa pnjaman bank pula,
aku mana pernah buat pinjaman,
akaun bank un tak de, huh! karut sehhh,,.

tetibe datang seorang customer ni nak tawu pengenalan diri tentang num yang tidak dikenali,
aku manalah tawu buat, then aku suruh Qaqa nak buat.,
hahhaa,, baru sekarang aku tawu macam mane nak buat,
maklum lahh orang baru kat sini an.
orang Sabah nun jauh sana tu kacau dia rupanya.

Hah, pasal ada orang yang tidak dikenali tu,
aku un menggunakan kepakaran aku yang baru tawu pasal identiti seseorang,
aku terus check num 013xxxxxxx tu.
kemudian terpapar nama dia,
aku tergelak besar laa sebab rupanya staf tesco empunya num.
hahaha,, nak kacau tapi tak tatawu ke aku nie keje celcom.,
Segalanya di tangan anda! (tredmark celcom buatan sendiri)

Sudah lama aku tunggu num celcom dari ko tawu tak wahai staff tesco woi!! (nama dirahsiakan) huhu.
akhirnya ko muncul juga an,
ingatkan dah lupa dan tak nak mesej dengan aku lagi.
huhu,,
terharu plus plus dan gembira yang teramat tawu bile dapat mesej dari ko.

*tengah keje, curi2 update blog. bos tak de laa katakan, so segalanya kami yang jaga.
kalau ade abang shah ni, mesti dia dah perli abis2 + membebel giler2 laa.

No comments: