Friday, February 4, 2011

Smiley Senior.

Setiap hari aku keje tanpa cuti. Sabtu dan ahad un aku on. HU!! Penat sehh, bertambah pula raya cina tak dapat cuti sebab manager Tesco yang macam sengal tu. Aku bukan keje bawah tesco sehh, kirim salam laa kalau aku ditawarkan keje di tesco, aku tolak laa tawaran korang tuu sebab manager korang yang berlagak gilerrrr tuu. Please laa wei, jadi orang melayu tolong laa jangan sombong dan pentingkan diri, baru dapat jadi manager dah tindas dan marah2 pekerja bawahan. Memalukan kaum je wehh. Semakin hari semakin bestt pula keje kat tesco ni, sume staff pekerja bawahan baek2 belaka dan murah dengan senyuman, Suke gilerr laa, tapi muka manager yang serius dan mahal betul senyuman diorang tu. Ramai sangat senior yang dah aku kenal shh. 

LIKE The All of Them!

Mane nak cari senyuman yang macam nie?





No comments: