"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Monday, February 7, 2011

Off Day

wohohoho!
aku cuti hari ni? terasa nikmat gilew dapat cuti sebb tak lah sakit kaki ini. tetapi bosan gilew  tahap max kowt cuti ni sebb tataw nak wat ape. walaupun aku cuti, datang juga aku ke tesco. dah jadi macam pelanggang dan pekerja setia tesco pula raseyer. mcm ape ntah. bek tak yah cuti an? terpaksalah datang sebb nak tengok keadaan besfren aku yang sedang merana kat situ. huhu. mmg patutlah staff2 tesco yang cuti un akan datang tesco juga. sebab tesco macam dah memanggil2 je ke sana, aduhh!! 

yezzza!
petang pula aku kuar dengan kawan sekerja aku juga, FIZA. Aduhh! muka ko lagi., naseb ko comel laa juga. cuti un jumpa ko juga. aisehhh. memang kite mcm ade jodoh je wei, mcm tak ley berpisah pula alamak! macam mane nie, adakah ko jodoh aku? TIDAK!!!! tetapi ko lah sahabat rapat aku yang terbaik wok. tapi ingat, bile orang tny ko dengan sape, mesti jawab ape?? hehehe. balik dari mcd, aku merempit dengan minah nie laa. gilew dasyat la dia bawak moto, boley buat aksi pandang belakang pula tu. aku pula yang jadi gayat tengok dia. hahahahaa. Aperpun jutaan terima kasih kerana tolong bwk aku pergi dan balik dengan selamat.alhadulillah.

hah! inilah minah rempit tu. bajet ayu je.. hahhaa =))


Belanjawan tunai.
Qaqa =) kew teaw cendawan szilling + telur - rm5.00
Jieha  =) mac flurry - rm4.10
Fiza   =) set mac donald (aku tataw set ape dia beli) - rm7.00

hari ni jadi seorang derwaman lagi sebanyak = rm16.10

No comments: