"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Thursday, January 27, 2011

Job.

Kebosanan mula terasa, merancang dah nak berhenti keje. Mana tak yer, ada seorang mamat melayu nie yang berjawatan tinggi la sangat cari pasal pula dengan aku. Aduhh, sungguh geram sehh, padahal aku tak kacau dia pun. Pergi jalan laa orang tu. Seperti biasa masuk keje penuh bergaya la kononnya, padahal pakai baju putih, seluar slack dah macam budak sekolah balik dah. Makin hari makin tunjuk belang laa datang lambat. Bos bukan tawu un aku masuk kul bape. Kalau masuk awal un buat ape, sape je yang nak datang pagi2 untuk membeli barang aku. Hahaa,, yang lawaknya tiap2 hari mesti ade je mamat2 yang perasan bagi no hp kat kiteorang. Padahal kiteorang saje je tegur sume staff2 kat situ, bukan nak ape2 un. Kalau seminggu mcm ni, boleh buka kadai telekom pula sebab asyik dapat num je tapi tak dilayan laa. hahaha.

Staf yang paling rapat :)
Acik Zulhikri 
ni bukan gambar sebenar.
Hari ini tetibe pula Acik kene penyakit gatal tangan kan? tu lah kutuk pelanggan yang datang lagi, kan dah dapat balasan tu. Harap Acik cepat sembuh dan jangan laa cuti lame2 nanti bosan kami tak dak orang nak bersembang dan mengutuk lagi. Kami bagi cuti sampai esok je taw! hahaha =D Kalau betul kata Acik gatal tangan sebab duet nak masuk, ape lagi belanja laa kami ye nnt. he.

2 comments: