Tuesday, February 22, 2011

New Place =.=

OMG ?
Oh Menarik Gila.
ciss,, aku ingatkan apa laa, 
rupanya ada expo kat depan Purnama ni,

humm,, hari ni aku mula jaga kat dalam Purnama,
nak kata best tu okee laa, bosan mcm biasa laa. kedai celcom kat sini mmg besar, siap ada bilik yang luas untuk tido pun boley, sape je yang tawu an. hoho. kat sini un tak ramai customer yang datang tapi bile time lunch or balik keje ada laa beberapa orang customer yang ingin tunjukkan muka diorang kat kaunter kami ni.


hah! nak lagi ramai an, tunggu laa deme gaji. Aku dengar2 Navy gaji esok atau lusa laa, nak tawu macam mane aku tawu? nie hah,. juruhebah kat expo nie bagitawu, heboh dan kecoh gilax dia nie. Macam tak dak keje lain an, nak hebahkan cite tentang tarikh gaji orang pula. humm,, so, sape2 yang ade talian darah dengan orang NAvy nie boley laa pau deme tak lama lagi. hahha.


Aku pegi expo ni, aku hanya mampu gelak macam nie 'HAHAHAHA', sebab apa? sebab tak dak ape2 pun aku tengok kat situ apa je yang ada. Memang laa ada, tipu laa kata tak dak apa2 kan. Yang ada pun jual kerepek, baju, kasut, barang eletrik? tudung, accessory, dan apa2 laa. nak tawu datang la sendiri. Malas aku nak buat summary kat sini.


Kebiasaannya aku datang sini sebab nak men bowling je. Gilaxxx! sudah lama tak men sehh, hey korang jom tengok aku baling bola bowling tergolek ke belakang lagi. hahahaa. kenangan sehh men bowling bola ke belakang, padahal pin bowling kat depan tapi aku target belakang, memang abis laa semua benda2 yang ada kat belakang tu dirembatnya. heee. Aku nie, wat malu je bukan aku first time men tu, dah bertime2 pun nak wat rekod baru pula.


Dah2 tutup story laa Lia, ni pun aku curi2 tulis blog waktu keje.
Ingat pesanan ni, berkojalah kito sekuatnyo.


No comments: