"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Tuesday, February 8, 2011

Last Day Off.

Matahari terbit!
Bangun-bangun sume dah tak dak. Mama dah terbang ke Langkawi awal-awal pagi. Ayah dah pergi kerja. Adik pula dah belajar kot kat sekolah. Mane tak yer aku bangun dah pukul 10.30 pg. hahaha. Kawan aku sorang ni pagi-pagi dah tak sabar nak jumpa jpj, mane tak yer nak tuntut lesen P laaa.huhu.

Petang pula merempit laa pegi shopping stokin jup. hehe. then, gi tesco pula, memang tak ley jauh pula dengan tesco. walaupun cuti tetap gatal hati nak datang tesco. apatah istimewanya tesco tu. hehe. humm,, aku gi sana nak teman Fiza makan laa. Maklum lah, dia dah berjaya menawan hati seorang jpj ni untuk mendapatkan lesen P. Apa lagi fiza, patut ko belanja aku sebb dah lulus! =)) Broommmm........terus merempit balik rumah sebelum pukul 5, nak kejar masa. Mana tak merempit, aku keluar tanpa permit, tu yang takut kene tangkap dibawah akta pendatang asing tanpa izin tu. aduhh! naseb sempat tiba sebelum terlambat. 

Hah, kat tesco sekali gus aku jumpa mamat-mamat kachak ni. Kachak ke? Pasan je lebiy diorang nie. Diorang ni sume kawan sek rendah aku.

They Are Wanted!

Aus blurr!
Haziq Nasim.
Inilah muka-muka yang dikehendaki. Ada lagi sorang, Hapish namanya. Tapi tak dapat cari gamba dia laa. So, takley nak letak gamba kat sini.

No comments: