Wednesday, February 16, 2011

M.I.S.S it.

Hari ini iaitu 16.02.11, tepat Pukul 10 mlm,
kaunter I-Mobile yang selalu aku berdiri di situ telah pun dirobohkan? dimusnahkan?
humm,, sebenarya telah pun ditukar ganti dengan kaunter yang lain iaitu kaunter Philips,
yang tu aku tak kisah nak roboh ke, musnah ke, hancurrss ke,
yang aku kisah ialah aku akan merindui staff IT, ESS, runner, cashier, stor dan semua staf di tesco.
serius aku kata koramg sume memang gempak dan terbaik walaupun pada mulanya aku berasa kekok dan tak selesa dengan tempat baru yang penuh dengan kawalan ketat tu.
huh! memang macam sengal je mula2 masuk dah kene komplain, 
nak tawu komplain ape? baca blog yang sebelum ni.

ehh korang, aku nak lagi tolong-tolong korang buat keje macam ;)
  - test barang eletrik
  - matikan bunyi alarm
  - tukar label harga
  - jadi cashier sampingan
  - promoter bahagian IT dan eletrik
  - kemas dan bersihkan barang
  - letak stok baru
  - pelayan customer
  - menonton wayang free
  - tukar lagu jiwang-jiwang karat

wahh.. komfim aku rindu sume nie. aduhh, bile lagi aku nak jumpa korang nie ehhh.
humm .. =))

kalau aku sebut name2 staf yang aku kenal memang tak cukup muka surat laa, lagipun ada yang masih sampai sekarang tataw name, just beri gelaran je. hee. so, I will said ;) 
I miss them soo much.
  

No comments: