Friday, February 11, 2011

hancurss..



Tinik.. Tinik..
Dapat mesej dari 019xxxxxxx
"Wei.esk aq belajar moto kul 9.mesti abis lmbt.ko bkak la dlu k."

Pagi2 pukul 10.15 tepon Fiza,
"Wei, ko dah masuk belom?"
"Aku kat gp lagi, lom abis lagi"
"Apa????? gilew dah pukul 10.30, sape pun tak buka lagi nie. Selamatkanlah akuu.."
"Okee..aku rush sekarang."

Pukul 10.50 baru masuk,
adduhh! dalam hati dah berdoa banyak2 supaya manager tak bising. Datang2 staff len pun tak dtg lagi, tapi manager dah terpacak kat depan tb. Mampus kalau kene sound nie, buat2 tataw sudah! fuhh, naseb tak kene call. 

Petang pula ade sorang apek nie tanya pasal microwave. Aduhh, tataw aku nak cakap ape kalau dia tanya. Tibai je laa. Perbualan kami ;)

A : Ini microwave mane panduan?
L : Hah, panduan? Ohh, buku panduan ada kat dalam kotak. 
A : Ini tak dak kat luar?
L : Ha'ah, tak dak. Kalau beli ada kat dalam kotak.
A : Ooo, ini tak dak promosi ka?
L : Humm,, tak dak kot.
A : Sudah abis promosi ka? Ini harga dia?
L : Ha'ah, promosi dah abis kot.
A : Bile ada promosi lagi?
L : Tak tahu laa,
A : Ohh,, kalau ini ada promosi telefon saya ya.

tteettttt........
aku terhenti terkedu. Telefon apek ni? Gilew ke apa. Dia nak bg num tepon ke. aduhhh,, dia ingat dia sorang customer laa kat sini.

L : Hujung bulan ni ada promosi, datang la hujung bulan nanti.
A : Ohh, hujung bulan nia ada lagi ya, okee2.

hahaha, aku tibai je cakap yang hujung bulan nia ada promosi, padahal tak dak un, bukan sume barang dia nak buat promosi. Lantak ko laa apek, asal ko bahagia nak bagtawu amoi ko. humm,, asal ko tak beli microwave jenis len yang murah sikit dari tu. Ni nak yang jenis pelik punya, tu pasal ko tataw nak guna. aduuhhh,,customer punya pasal terpaksa layan laa. 

Customer is always right?

No comments: