"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Wednesday, February 16, 2011

B E S T I E staff

Hah, aku dah dapat gamba dia. so aku nak cite pasal seorang mamat ni.
Mula-mula Salam Perkenalan.


Namanya Muhammad Zulhikri
Panggilan biasa Acik
Umur dia 2x tahun
Nie tarikh keramat bagi dia 9.04.198X
Tinggal di Batu 8, Lekir
Staff paling tua tapi same je perangai dengan staf yang lain.

ehh, nape muka dia selenge je kan dalam gambo nie?
Sebab dia tak reti bergambar laa, tapi dia yang sebenar adalah yang paling hensem laa juga aku ley kata.

Sebagai permulaan cerita, mula-mula aku gelar dia 'Abang Bajet', sebab dialah yang paling lambat sekali menyambut kedatangan kami di Tesco, kiteorg agak dia ni sombong laa. Nak buat mcm mane dah dia tak tegur kami, ape lagi memang kene kutuk laa.
Dia juga staf yang paling kami rapat, tapi kami rapat juga dengan yang lain. hehe.
Tiap-tiap hari memang pendrive dia jadi mangsa sebab nak dengar lagu, so lagu ulang-ulang laa. Dia ni layan lagu rock jiwang, sejiwa la dengan member sekerja aku, FIZA. Terpaksa laa layan juga sebab dah bosan yang teramat di situ, lagipun pendrive org lain un lebiy kurang je.

Kalau nak tawu juga, aku dan Fiza akan bosan yang teramat jika dia ;)
- masuk shif petang
- balik awal dari kami (biasanya dia akan balik lambat atau balik sekali dengan kami)
- cuti pada hari tertentu  

Selesai sudah cerita pasal abang tesco ini. Cerita pasal staf lain akan diupdate apabila gamba sudah ditemui. hehe =.=

No comments: