Saturday, December 18, 2010

Pindah sudah.

ting..
tetibe ade mesej masuk, terbangun aku dari tidur,,aduhh, sape pula yanh mesej pepagi nie. Dah laa hujan, sejuk gilew dowh, sumpah aku tak nak bangun. Tengok mesej, ouhh,, dari mocca. Okee! sambung tido balik. Pukul 8.30, "Lia bangun!! Hari ni kan mira angkat barang nak pindah. Jom pergi jumpa mira. Engkau nie, dah laa tu jom pergi jumpa dia. Mak dia kan selalu tolong anta dan amik ko pergi sekolah laa, tuisyen laa, jom2 kite pergi lepas sarapan." Terus aku terbangun, memang aku nak jumpa mira pun sebab nak bagi something. Lepas sarapan di luar terus pergi rumah mira. Tersadai barang-barang dia kat luar rumah sementara tunggu lori 10tan katanya nak datang. Aduhh,, lambat seyh lori nie, aku dah tataw nak buat ape nie. Hurmm,, bile lori datang jew, mula sibuk masing2 packing barang. Hah! baru nak packing, macm tak sedia nak pindah je nie. Aku tengok lori tu tak mcm 10tan sebab kontot semcm jew. Mira kata lori tu just 6tan jew. Patut laa, orang tu kata 10 tan sebab 6 tan muat untuk barang, 4tan lagi berat kepala lori yang kaler merah tu., huh! ntah ape2 laa. Siyes penat giler sehh, dah laa tak dak orang nak tolong, just boley harapkan dua ekor penyamun tu je laa iaitu Aly dan *****. hurm,, naseb bek ade diorg, ringan skit beban ayah dan adik mira serta abang dan ayah aku juga! hee. Aku mintak tolong yang len, sume malas seyhh.. Tak pe la, mybe diorang ade hal, FINE! Pukul 1.15 baru siap masukkan barang ke dalam lori kontot tu, rumah pun dah semakin kekurangan isi dan kemas juga sebab aku dan mira yang kerjakan. ngee. Then, terus balik rumah bersiap pakaian untuk ke function lain iaitu Wedding! (This wedding, I'm wear orange colour.) Never follow my parents go to wedding. =.=

inilah kawan aku yang pindah tu!

I gonna Miss You, dear 

No comments: