"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Sunday, December 19, 2010

I'm Korean?

A.N.JELL 
Hmm,, sepanjang minggu nie aku mengadap laptop jew dari pukul 8.00 malam hingga pukul 2.00 pagi. Fuhh,, giler laa aku bersenkang mata selama 6 jam sebab aku tengah bermarathon menonton movie korea iaitu He Is Beautiful. Sumpah bestt gilax cerita dia, ntah ape2 un ade. Kalau korang nak tawu, cerita ni tengah ditayangkan di 8tv setiap hari isnin hingga jumaat pukul 8.30. Tapi aku malas nak tunggu hari demi hari jadi terus melihat keseluruhan cerita. Hehehe, mesti korang yang tengah menonton cite tu tak sabar nak tunggu ending dia kan? Aku sudahh tawu dulu, ngee. So, lepas cite nie abis, next cite bakal menanti aku. huhu. Aku suke hero dia iaitu Hwang Tae Kyung a.k.a leader bagi band A.N.JELL. humm,, heroin dia pula ialah Go Mi Nyu a.k.a kembar Go Mi Nam. Then, Let's Watching! 

No comments: