"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Friday, December 17, 2010

mcd bahh.

wana si photographer, bahh..
I'm Loving It. 

ohh ya,
Arini kiteorang meet up buat kali pertama pada cuti bulan disember nie. Wah, best gilew dapat lepak dengan kawan-kawan setelah sekian lama aku tak jumpa korang. Aduhh,,, rindu banget seh. Siyes meriah dasyat tadi kiteorang sembang, riuh satu mcd sehh. Secara tak langsung kiteorg belajar bahasa Sabah bahhh. humm,, memang pelik laa bahasa Sabah aku dengar, tergaman terkaku aku. Gelak punya gelak, tengok-tengok sudah pukul 5.30, agak yer laa. aku pun tak pasti sangat. Nak balik, tapi keadaan di luar hujan tak henti-henti lagi. Keadaan di dalam pula bertambah sejuk. Lepas tu kiteorang pergi lepak kat rumah alya, menjadi singgahsana bagi mereka-mereka yang tak balik lagi. hee. Sambung balik sembang kat rumah alya. huh! sampai nak pukul 6.30 baru sedar tak solat lagi. Barulah berhenti sembang dan balik. Memang kalo masa panjang lagi, tak nak aku balik sebab best gilax dapat jumpa korang. Terubat penyakit kebosanan aku nie. humm, thankz ya korang! Len kali kite gathering lagi ya. 

No comments: