Sunday, December 12, 2010

I'm needed.

I
 I need money please!
Lalu jew depan deretan kedai-kedai, sebuah pasaraya Bilion, aku tengok banyak promosi tentang kasut sekolah. Pelik rasenyer sebab aku rase aku baru start mula cuti hari khamis aritu, kenapa dah ade promosi kembali ke sekolah? Oohh,, patut laa kan tak lame lagi nak buka sekolah balik. Aku kan baru abis spm, so adew lagi 3bulan nak cuti dan merehatkan minda selepas 10 tahun belajar. Kalau nak diikutkan memang syok dan seronok di zaman persekolahan, dengan gelagat dan perangai kawan-kawan. 
Aduhh,, rindu pula aku kat sekolah kot. Aku ingat lagi first time aku mendaftar masuk ke Tingkatan 1 di SMK Convent, Sitiawan. Aduhh,, rase macam menyesal gilew masuk sekolah tu sebab dengan dari keadaan fizikalnyer memang tak seindah mcm sekolah lain. hmmm..tapi nak wat macam mane sebab aku yang pilih nak sek tu kerana hanya itulah satu-satunya sek yang kelima2 tingkatannya sesi pagi. Aku nie tak suke sek sesi petang sebab mengatuk dan pernah ade pengalaman sek petang sewaktu sek rendah dulu. Memang takk best gilew laa, rase tak nak datang sek hari-hari. Tapi apakan daya, aku kene juga pergi sek kan. Sehinggalah aku ke ting 5 serta pernah mendapat penghargaan Anugerah Kehadiran Penuh pada tahun 2005 dan 2010. Memang bangga laa sebab menunjukkan yang aku tak pernah amik cuti mahupun sakit. Alhamdulillah aku diberi kesihatan yang baik sepanjang tahun.

Cerita untuk hari ini.

Thankz sangat-sangat kat member kesayangan aku sorang ni iaitu, Melody Star sebab bawak aku pergi jalan-jalan. huhu..walaupun aku rase minyak motor ko banyak dah habis kat aku yang agak berat nie, aku hargai sangat budi ko. Destinasi kami pada hari ini ialah Pasaraya Giant, Fatty Cafe dan Pasaraya Econsave. huh, sungguh memenatkan.Serius memang aku memerlukan kawan sekarang ini untuk mengisi kebosanan aku.


No comments: