Monday, December 13, 2010

for today.

Ohh,,
hari ini staff baru start bekerja. ngee~
tadi pergi mcd ternampak muka-muka pekerja baru mcd.mereka yang aku nampak hari ini kebanyakan ialah pelajar sek manjung laa. aduhh,, mane kawan-kawan aku nie. diorang keje kat mane nie. aku nak juga dapat makan berdiskaun nie. hee.. tape2 nanti aku cari korang sampai dapat ehh. tak sabor nie nak suruh korang belanja aku selepas korang mendapat gaji pertama. hahhaa. gilew laa aku nie, kikis duet orang pula. sekali-kala takpe kot. hurm,, kata pasal bekerja, hurmm.. aku mula laa terasa nak keje tapi i thinks my parents will not allowed me. So, what should i do sepanjang cuti aku nie. aduhh,, tolong la aku, aku tak nak jadi orang yang tak tentu arah kebosanan. Tolonglah bagi aku kebebasan walaupun aku tak ley keje. bagi la aku keluar dengan kawan-kawan aku. Perlu ke aku memilih kawan kalau nak keluar? Semua orang yang aku kawan, aku tawu perangai diaorg. So, tak perlulah watch out me for everytime and control my plan, okee! i know how to take care of mine. i hope you will understand my situation.

saya nak jadi mcm nie boley?
...............................................................................................
Kawan,,
okey, i know that is my fault. So i'm sorry so much. It's okey if you still angry with me. Hurm,,, i felt that you did not want to talk with me again like before this. You wanted far away from me. I understand with you and i still take care of you. So, i hope you will found the friends that you like when you needed them.
For you, I just want to say Take care and Have a happy live without me. 


bestfriend forever, dear! 
.............................................................................................
Ehh,,
Kalo Liyana Jasmay ade ayah iaitu Saadom bin Ismail, dia memanggilnya PAPADOM.
So, aku mempunyai ayah yang bernama Kamaruzaman bin Osman, then aku boley tak panggil dia PAPAMAN?? ngee~


I LOVE you, Daddy!

Inilah dia PapaMan saye 


No comments: