Tuesday, December 21, 2010

Letter for you.

Ini warkah untuk abang saya,

Wow! Banyak lagi cite seyh tak tengok lagi. Lambat laa aku nie nak minat KOREA. Sekarang nak tengok Mary Stayed Out All Night boleh? Jadi Ami, tolong laa cari dan downloadkan untuk aku. Ehh, nak juga tengok movie You Pet! ngee. So, boley laa aku isi masa lapang aku yang teramat lama ini sehingga tamat tempoh. Bile ade banyak-banyak cite, jadi hidup aku tak bosan laa.

Ini cerita dia!

Ini pula buat Cik Jan yang berada di Korea, 

Aku nak sangat jumpa dengan mereka-mereka yang berkenaan seperti Jang Geun Suk, Jung Yong Hwa, Kim Hyun Joon. Jadi, bile nak bawak aku jalan-jalan di Lotte Mall untuk tunjuk gambar-gambar mereka ini? Mesti best sangat kalau ade kat sane kan cik. Aduhh, nie yang buat aku nak sangat melancong ke sana apabile sudah kerja nanti. Nanti Cik Jan tolong bawakkan yer. hee =)) Banyakkan lagi mencaptured gambar mereka ya! Ahak =.= suke sangat sebab aku sudah gilew mereka sudahh.


Bandar Seoul, Korea ♥ 

Lotte Mall, Seoul.

Buat sepupu-pupuku anak Cik Anim,

Korang memang minat korea sangat-sangat kan? Sampai semua artis di Korea tu korang kenal. Fuhh,, dasat laa, tabik laa aku kat korang. Dulu Jepun, sekarang Korea pula. Patut la Cik Jan ingat korang kalau berjalan ke sana. Sampaikan korang belajar bahasa Jepun dulu, sekarang nak belajar bahasa Korea pula ke dari Cik Jan? If korang belajar, ajak laa aku sekali. hahaa =) saje2 nak merapatkan diri dengan korang disambil mengeratkan hubungan silaturrahim antara sepupu. hee. 

No comments: