Tuesday, November 16, 2010

Banjir kowt.

First period jew Sejarah,
wah! memang best la sebab dapat ujian pendek, dah la tak baca ape2 tapi tape laa sebab soalan senang kowt. soalan senang mcm mane pun tetap tiru buku letak bawah meja, hahaha. ta ley blah laa.Sori cikgu, terpakse buat. 

Next waktu addmath, 
Cikgu masuk jew terus jadi paparazzi, amik gambar teacher byk2. Teacher pula malu-malu segan sebab ta reti posing dalam kamera katanya. TheFINS pula buka studio sendiri kat belakang kelas dan candid + posing sakan laa kami. hehee.

Lepas rehat,,
Masuk dewan dengar taklimat, masih lagi dalam mood gembira dan riang-ria di hujung maut dengan SPM. hurm,, entah la, aku tak rasa takut pun, bile nak insaf pun aku tataw, padahal spm bukan exam yang ley dibuat main-main. Bilakah hidayah nak sampai kat aku nie, hurm,, Bersalam-salaman dengan semua guru, masih boleh control lagi air mata dihujung simpang kelopak mata aku nie,.
Kemudian, masuk kelas, jumpa pula dengan kawan-kawan dan bersalam-salaman. Gile laa, air mata dah mula mengalir. Tapi boleh control lagi, tapi entah macam mane, bile bersalaman dengan Mocca, air mata yang bertakung terus mengalir. Start mula bersalaman dengan dia, aku terus menangis bile salam dengan kawan-kawan yang lain juga. Hurm,, sebenaryer aku nak mintak maaf sangat-sangat kat sorang kawan aku, tapi entah kenapa aku tak berkesempatan pula tadi, bile agaknyer aku dapat bersalaman dengan dia. 

Pukul 1.20 ptg, 
FINS family pula mula bermaaf-maafan, buat korang yang adew aku ta sempat nak ucap tadi sebab terkeluar kata-kata, aku nak ucapkan Goodluck dan semoga kite semua dapat result yang gempak. Semoga korang semua berjaya dalam hidup dan sama-sama kite doakan.Aku harap korang tak lupakan aku dan ahli yang lain jika kita  mula berjauhan nanti. Ingat! aku akan rindu persahabatan kite ini walaupun setahun jew kite mula rapat dan memahami antara satu sama lain. Aku doakan juga korang bahagia dan dipanjangkan umur, jika diberi peluang akan datang kite berjumpa lagi yer. 

I LOVE FINSfamily

p/s: Kepada semua yang mengenali saya,
Dengan ini saya ingin memohon seribu kemaafan jika ade silap dan salah yang tak sengaja atau tanpa disedari sepanjang saya menjadi atau mengenali anda. Saya juga berharap anda tidak simpan di dalam hati dan dapat memaafkan saya. Saya sentiasa doakan kejayaan anda semua. 

No comments: