Saturday, November 13, 2010

A Night in A Day

Tik..tik..tik..
tengok jam da pukul 12, hurm,, mane nie ta mesej pown. kemas rumah, sidai kain dulu. 
Pukul 1.30, da azan pown.
kring...kring...
telefon rumah berbunyi, tengah sidai kain terus aku mencapai telefon,
ehh, si Kimo tepon tanya aku katne, tengah beramal nie. Rupeyer, dia da kat bilion tunggu aku. Aku tengok hp ade satu misscall dengan dua message dari Kimo. hehehe.sorry, ta dengar laa. Terus aku bersiap dan pergi ke billion. Cari hadiah untuk Pn.Belkies dan Pn.Quah. Hah! Pn.Belkies pnya da beli, settle! Pergi kedai len jalan-jalan lagi. Hurm,, hah! yang nie laa, kite bagi yang BESAR punya!, mesti best laa. Ambil frame gambar yang paling besar pergi ke kaunter dan bayar menggunakan duit syiling, tanpa segan silu kami pun mengeluarkan semua duit syiling yang ade iaitu sebanyak rm23.10. hahaha, tauke tu suke dan tersenyum gembira je mengira duit syiling tu. 

Next, pergi ke kedai Shin Chow untuk beli baju tempahan untuk TheFINS. Da selesai, lagi seminggu siap da boley ambil dan pakai, yeay! lepas nie FINSfamily lepak pakai baju msg2 dengan tudung hitam yer. Pergi kedai cari accessary untuk pakai malam ni. hurm,, tengok2 jew yang berkenan tapi ta beli pun. biasalah kami kan kaki jalan jew. Tapi Kimo dapat beli spec Pink Teddy. 

Dalam pukul 4.30 baru habis shopping, hee. Balik tu kelam kabut uruskan hadiah cikgu-cikgu. 
Malam tiba, bersiap untuk ke Virgo Hotel, ade dinner with school. WTB?? Datang-datang ramai tengah beratur kat kaunter wat pendaftaran. HUh! sungguh membosankan + best laa juga tengok diorg wat persembhan yang mengagumkan tu. So, tetap boooring dengan panas dan berakhir dengan begitu sahaja.No time to photo wif freinds and teachers. 

masquerade party. 

Tape TheFINS, nnti kite buat malam kite sendiri iaitu Prom Night FINSfamily! You can bring anybody as your couple, so let's we party. hahaha =D

No comments: