"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Sunday, October 17, 2010

New Student ♥

Hari ni pertama kali aku terikut parent aku hantar adek balik asrama, MRSM Lenggong. 
Selama nie aku ta pernah ikut sebab bosan kot bb mrsm tu bekas sekolah abg aku juga, dulu yela hari-hari aku ikut hantar abang aku, sekarang da bosan laa.
Masuk jew pintu gerbang mrsm tu, aku ternampak sorang pelajar berbaju batik merah.
Ciri-ciri pelajar tu
Hensem yang boley tahan la, tinggi, muka suci, berkulit putih, berambut pendek tiada gaya cacak, mesti pandai.
Tetibe,
ayah   : Eh, tu abang Edy kan?
mama : Yela. Eh, kesiannyer dia balik naik bas je. Tapi takkan balik kowt, outing jew tu. Kan ijai?
adek   : Ye kot.
lia       : Edy? hensem gilew, nie ke mamat Edy yang adik aku selalu cite tu (berkata dalam hati je)

Pastu, Edy terserempak dengan ayah dan mak aku lalu bersalaman, giler sopan + baek laa.
Kemudian aku terpikir, mamat tu nampak baek sggt tapi kenapa mak aku kata dia yang buat semua benda tu. Itu yang buat aku ta percaya. hurm,,bile aku tengok dia, dia tengok aku balik. Aku tersenyum la tapi nak tegur segan pula bb karang parent aku nmpk. Mula la muka aku shy-shy shining nnti. hahahah =D

Hye there!


 Kenapa orang suka sangat amik kesah (busybody) sedangkan diorang ta tawu masalah kami.

No comments: