Saturday, October 16, 2010

H A P P Y moment

Jam digital aku : 6.40am.
Bangun terus bersiap pegi joging,
Bersama-sama Mira, Mimi, Ummi, Mirul, Ganu, Rain.
Round stadium dalam 5 pusingan,
Benti rehat dok atas rumput ternampak Moshi dan geng berlatih bola,
Jalan balik ke rumah, dikejutkan dengan mamat selenga yang jerit kat sebelah aku nek motor.
Aku terjerit "Sengal ape?", dalam hati 'bodo gilew, kalo aku mati terkejut terjatuh tadi mcm mane.'

Jam dinding umah : 1.50pm.
Kelam kabut makan, aku tertelan sume lauk-lauk yang panas, berapi je lidah berasap mulut.
mesej-mesej kawan dahulu sebelum pergi.
mula datang McD ta jumpa sape-sape,
tibe-tibe terserempak Rain lagi,
Eddy + Una + Afiq(jiran aku yg sememangnya kaki McD) + Amir + Mirul ramai lagi tapi ta ingat.
belajar chemistry dengan Kimo, Ummi, Yum.
sembang-sembang, gelak-gelak, gosip-gosip.
best sangat-sangat,
dengan itu aku juga nak amik kesempatan untuk
Terima Kasih
kepada abang kesayangan aku, Mohd Nazmee

B E S T F R I E N D S.
Kimo. Ummi. Yum



No comments: