"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Wednesday, October 20, 2010

someone ♥

Depan pagar di sebuah rumah,
ade pula yang buat-buat ta nampak,
pakai baju kaler hitam kebetulan same dgn aku, S***!
it's okee, hari nie aku sabar,
tengok la sampai bile kesabaran ini dan pasti akan terbalas.

ehh,, macam kenal jew budak yang pakai bj T-shirt sek manjung tu,
aku buat-buat ta kenal dulu bb dia ta tegur aku lagi,
aku un teruskan sembang dengan kwn aku.
bile aku lalu sebelah dia baru budak tu tegur aku,
A : eh, Illiya kan?
L : ha ah, Ammarah anak cikgu Muslihah kan? ingat lagi upeyer ko kat aku. Aku ingat ko da lupakan aku.
A : mesti la ingat, kawan aku sek rendah dulu. Eh, skrg ko sek mane?
L : alar, dekat jew kat Convent, tapi bg ko jauh kowt dari sini. hehe =D
A : hahaha, ohh..
L : ehh, aku masuk dul. Jumpa lagi nnt.

Tak sangka pula aku, kawan-kawan lama aku semuanya ingat dan tak sombong pown, hurm,,

that guy.

Saya ingin katakan yang ANDA begitu smart dan hensem
siapa ANDA?

No comments: