"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Tuesday, September 7, 2010

Better NO than Have.

Tadi aku pegi tusyen, sesampai jew kat muka pintu Oren, Cikgu IShak, cikgu kesukaan korang tu kata hari ini tak dak tuisyen. Fuhh! gilew sakit pedih terguris hati aku nie dengar cikgu kata mcm tu,tapi aku peduli ape, aku suruh juga cikgu tunggu kteorg kat situ sampai 6.30.Kteorang tu ialah muka budak2 yang rajin iaitu aku, Najiha dan Syarif. Jup2, Syarif??ko datang pula tetibe hari ni setelah sebulan menghilang, owh,, maklum lar org study ko raye, orang raye ko baru tibe kan. Takpe arr, aku tetap bangga kat ko sebab ko datang juga di waktu-waktu akhir begini.
Pukul 5.45, cikgu balik juga bab bosan kene kutuk dengan kteorang kowt, hahaha. Sorry ar cikgu, nak wat mcm mane sakit hati punya pasal.Dalam pukul 6.00, aku dengan Jieha pula bosan, pe lagi kteorang merayau ar gi cari Ummi kat bazar tuntut hadiah.hehe. Lepas puas pusing-pusing bazar kteorang balik ar. Last2 kene la juga balik bb tataw nak wat ape,,
Tetibe, aku ternampak sebuah motor nie AGB *** betul-betul sebelah kereta aku,yang aku pelik tuan punya motor nie kata dia kat umah tengah tido, tapi aku tengok sebelah aku jew. Aku pown gosok-gosok mata aku bb takut salah tengok, hurm,,btoi la ko.aduh,,gilew sakit lagi hati aku.
Ehh,,sekarang aku nak packing barang, sok pagi nak bertolak. hurm,,,
Hey korang! Pesal ramai sangat yang balik Johor nie??Hang Tuah juga balik Johor.


Jom la ke Muar,,

Jumpa Hang Tuah lagi walaupun bukan face to face, but face to shirt?
Selamat Hari Raya Aidilfitri.

No comments: