Monday, September 13, 2010

Ohh Raya!

Selamat tinggal Ramadan,,
Selamat datang Syawal.
Alamak, time nie la berat bertambah, ohh no! (naik 2kg,hurm..)

1 Syawal.
Buat kali ketiga pegi sembahyang raya keseorangan bersama ayah sahaja di Surau Parit Amal, Muar Johor. .Hurm,,datang pukul 8,mula pukul 9, betapa mengantuk gilew masa tu,bape kali daa kepala aku terangguk-angguk, naseb hujan, sejuk sikit.kalo tidak sudah kepanasan aku kat situ.Kemudian, sesi bermaafan, time nie amik mood nangis seketika.then, sesi photoshoot.nie yang paling best,, hahaha. =)


2 Syawal
Beraya menziarahi seluruh sedara mara di Parit Amal, Air Hitam dan Batu Pahat,,best2 bb jalan dengan abang sahaja.masa untuk kutip duet raya! hahaha.jgn mimpi la, anda sudah besar, Lia.hurm,,yang best gilew mlm itu Abang MiniCopper telah memberikan rm10 kat aku? waa~gilew kaya ar dia, da lar kete dia chantek + mewah tu.Kete Mini Copper S warne biru putih, gilax kaya.masih bujang pula tu.hahaha.

LIKE Abang MiniCopper

3 Syawal
Beraya di Sabak Bernam pula.macam biasa bermaafan, pastu sesi photoshoot.hurm,,tapi taun nie len skit sebb kami menyambut sekali Hari Ulang Tahun atuk aku yang akan tibe pada 29.09.2010 ini. Tahun ini genap 84 tahun dia di dunia ini.

SELAMAT HARI JADI, ATOK!
Muar, Johor

Sabak Bernam


No comments: