Tuesday, November 3, 2009

Minah Lodeh =p




Hari paling ta best dalam idup, dapat kertas final exam.. Takut, tension, sediy, gementar,  hepi..sume adew. Bile-bile lagi time amik paper PHYSIC, CHEMIST, BIO dan ADDmath. Gilewk arr!!
Aku redha ar tipa kali exam mesti markah aku teruk,  rase geram pown adew (tu arr akibat kalau malas study dan suke study last minit). Tapi aku dah berusaha nak wat mcm mane lagi, redha jew ar.. Yang ta ley blah yerr, aku lak sorang 'minah' nie dok sebelah aku dapat markah tip top dari aku. Aku ta kata arr dia ta pandai tapi pelik ar bb markah dia pown tinggi dari markah budak excellent kat kelas aku (bukan aku ar, kalo aku pown angan-angan jew ar). Dengar dari kajian dan penyiasatan classmate aku, diorang kata minah nie tiru budak sebelah dowh (yang penting bukan aku, bb kalau tiru aku mesti markah dia down dowh! haha) hurm,, aku yang dok sebelah minah nie pown ta berani nak tuduh yang dia meniru, biar cikgu jew yang wat penyiasatan. Mane tak kiteorang satu kelas minah nie tiru bb time mid year exam pown dia ditangkap meniru, so kiteorang da ta percaya sgt arr minah sorang nie. Lagipoen, sape nak percaya kat dia bb satu kelas ta suke berkawan dengan dia, dengan perangai dia yang 'gedik nak mampus tu' UWEK!!! Geli dowh..! Sekarang nie kiteorang tunggu kata putus dari cikgu nak bagi tindakan ape kat minah nie. Ye ar mane dia ta mau meniru, dia takut turun kelas dowh bb mak dia dah cakap satu taman yang ANAK tunggal dia kelas 4SC1 (a.k.a kelas budak pandai) kat SMK Convent, Sitiawan (a.k.a sekolah paling top akademik kat Manjung, Perak). EEeeiii.....nak jew aku bagi hadiah lumayan kat minah nie, kenapa arr malang sangat minah nie jadi kawan aku. Gi arr dok jauh-jauh dari Perak nie,. Aku terasa gak nak down minah nie biar dia rase, tapi alamak pandai pulak minah nie berlakon, ley dapat AWARD Pelakon Harapan Bangsa... (booo....tak kan tersenarai dalam ABP punya arr. Jangan mimpi ar). Wei, korang yang baca nie, korang rase apa patut kita buat kat MINAH yang sebegini rupe???????????

No comments: