Sunday, December 21, 2014

I'm the latest (:

Bismillah  ..

Salam penghujung tahun 2014.

Sept .. Okt .. Nov .. and now December.
Hampir 4 bulan blog aku ni sunyi sepi. Maklumlahh busy dah nak hampir ke penghujung degree. *padahal ada lagi setahun. berlagak mcm dah final year. cehhh. 

AKU = ='
ni aku yang latest. nilailah sndiri samaada makin gemuk? kurus? humm..anything.

Esok lusa dah start FINAL exam semestar 5. Ya Allah dah semester 5 (tahun 3) .. patut makin susah sebb makin tinggi level. Aku tak tahu nak cerita pasal ape sebb raseyer semua benda yang menarik dah basi. So kalau flashback balik macam lebih 5 pages aku nak cerita. hehe ~

Next year i'm turn 22. so? banyak perlu diperbaiki lagi, perlu menjadi semakin matang sbb dah kategori wajib kawin dah ni. hehehe. ok taknak kawin lagi sebb career is FISRT. Pastu capai dulu apa yang aku idamkan selama ni, baru ---> kebabommmm.. *kompang dipalu pengantin baru.
Sebenaryer nak ucap tahniah kat kawan-kawan aku yang dah kawin dan bakal berkahwin diumur yang masih muda ni. humm. 

Tak dak benda nak cerita dalam blogger ni kot, kalau korang nak tahu perkembangan just klik this 

link : liyakama. (Instagram) 


segalanya mencerikan jalan hidup saya. huhu. *promo promo. 

bukan nak suruh follow ke ape tapi sekarang memang akan jarang berblogger dan berfacebook. semua akan diupdate dalam insta dan tl sahaja. harap maklum. cewahh, mcm hot sangat nak bgtahu semua  ni.

Last words: GOODLUCK semua utk final exam.
Doakan kejayaan didunia dan diakhirat. In sha Allah. Allah sentiasa ada untuk kita. Amin.
mohon kemaafan dari hujung rambut ke hujung kaki.

mama ayah abang-abang kakak adik-adik sedara mara dan kawan-kawan
doakan untuk saya. terima kasih :)


"ketika Allah memberimu rasa rindu pada seseorang, sebenarnya Dia yang merinduimu"

kbye.muah muah. 

No comments: