"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Monday, October 28, 2013

LEADERSHIP make TRANSFORMATION (;

Bismillah..

HIDUP TRANSFORMASI.ehhh, sudahhhh.. 
Maaf semua, saya ta menyokong dan berpihak mana2. Yang penting saya dah mengundi. ANDA BAGAIMANA? *cehhh..poyo semua ni. Ini semua gara2 pkr semalam laa ni. Sibuk2 je kejut orang awal2 pagi suruh mengundi, kalau ta kene APUNGGGG!! woooo~ ugutan yang sangat biasa. hummm.. okayy well tarik selimut (ok tipu, aku ta pakai selimut) capai SINTOK(si turtle) tido balik. Macam tade perasaan je org sibuk lari mandi bagai pergi turun, aku sambung balik tido -__-

So akhirnyerrr..sape menang? TM kan kan kan. ohhhh. TM congrate leee~
*tetap ta menyokong mane2 pihak.harap maklum.

Sudah sudah pasal prk ke pkr ke ape bagai ke. Sekarang nak buka cerita yang dah lepas ni.
Okay, selalu org cakap "Yang lepas jangan dikenang" tapi aku nak juga kenang dan buka. 
ehem ehem ehehmmmm...

Welcome to SIK, Kedah.
ehhh..ape ni ape ni? SIK? ada ape kat sini. Kosong je pekan dia, kiri kanan lebih kurang mcm Sintok juga. 
Inilah bandar yang terpilih oleh kami pada kali ni nak buat Kegiatan Luar Kelas ( KLK).

Okay everyone, WELCOME to 
SK Seri Ampang Muda, Sik Kedah (:



Muka muka bakal pemimpin akan datang. FASILITATOR unit Kepimpinan (:

Let's start our program with our Consultant Muhammad Farhaan bin Rahmat. 
*dia sebaya je dengan kiteorang. So ta payah nak formal sangat laa -__-



Masing-masing tengah tulis nama IBU SAYA. ehhh.. ibu diorang laa.
our important person behind this programme.
abang dan kakak fasilitator (:

Kelab Kepimpinan Semester 3 Tahun 2013 ^_^
before this programme, before the date, before this all happening.
This is behind the scene what we were did.






opppsss.. okayy ini dah over sangatttt ni.
orang pi jalan tanggungjawab melawat sekolah, aku pi jalan2 melancong sampai ke Tasik Beris.
Harap maaf kepada semua ahli Kelab Kepimpinan sebb ta dapat nak singgah ke sini atas sebab2 yang tertentu dan Alhamdulillah budak2 exam dapat sampai dewan tepat pada masanya. Ada hikmah disebaliknya, kalau kita singgah ke sini agak2 ape yang bakal berlaku kan kan kan. Insyaallah sem depan kita buat KLK dan singgah ke tempat2 yang menarik untuk di tuju.

Bismillah,
Special for KELAB KEPIMPINAN 3B's members,
Thanks a lot for you because gave a lot of cooperation.
Thanks again because you guys gave your hand to help and support our bureau until our programme run smoothly and success.
I'm as a representative wants to say sorry if  we have anything wrong along this programme. 

Last but not least.
Thanks to all for this sem.
All memory will we keep until next sem.
Hope the next sem, we more enjoy more laugh more memory to share.

Everything we do for ALLAH. 
so must have EFFORT as long as you  have a time.
PRAY along the time.
and TAWAKAL after the time (:



3 comments:

ieldachoi said...

kenapa fasilitator dah macam budak sekolah...semua biru ajer...ahaks:p

ieldachoi said...

naper fasilitator macam budak sekolah ajer...semua biru...:p

liyakama. said...

dah baju untuk unit kepimpinan kaler biru nak buat mcm mane lagi -__- terpkasa laa, nampak sama tapi ta serupa ;P