Tuesday, August 20, 2013

KEMERDEKAAN. *gerak gerak.


ehh.. okay atas ni iklan semata-mata. kalau terasa lagi bagus. ehh.haha. Maklumlah baru belajaq main dengan photoscape. *agak ketinggalan juga kaan. Apepun thanks to Al sbb bagi aku idea menggunakan benda ni sepenuhnya.

Okay, raya dah nak abiis. Tak rase langsung raya dah lepas, ingatkan lama lagi kann. Yang tak lama lagi tu nak masuk sem baru. Ohh sem baru -__- hilang semangat sebb kene fokus balik. hmmm. kene tebus balik segala result yang patut campak ke laut Lumut tu. semua nak kene campak ke laut Lumut dulu sebelum bawak diri ke Sintok. laut lumut kan luas lagi, ta akan penuh punnn. *ok over.

NEXT (:

HAPPY INDEPENDENCE DAY. ke 56.
tanggal 31 Ogos 1957.
Alhamdulillah, negara Malaysia aman damai sehingga ke hari ni. Subhanallah sungguh simpati juga kat negara lain yang sedang berperang. aishhh.. kenapalah dunia mcm ni kan. Ini baru di dunia. 

Okay, kalau tanya korang APA ERTI KEMERDEKAAN ?
kompem dan aku yakin 101% korang akan jawab bebas kan? bebas? bebas dari ape? dari penjajah. bebas dah abis belajaqqq. bebas dari peperangan. bebas dari perompak penyamun =_= bebas dari kene marah dengan mak dan ayah. ok stop! ini dah merepek. mengarut je jawapan2 tu semua. meh che' nak kongsi sikit maksud kemerdekaan.

*sebelum tu pi la stopkan lagu tu kalau nak tgk video kat bawah ni. aishh..



ok, itu saje utk entry kali ni.
SALAM KEMERDEKAAN (:
Merdeka! Merdeka! Merdeka!
sekian.
Semoga negara Malaysia aman dan makmur.
May Allah protect our country until the end.


No comments: