Monday, February 18, 2013

Second Semester (SS).

Eheemm..
Today is second day for second semester,
So what i'm feeling? Ohh man, pleasee laa bagi jadual aku yang baik dan mantap sikit. 
Inilah rupe jadual aku :


Okay, walaupun tak berapa nampak, korang buat buat nmpak la yer. You seee! Ohh my timetable. Meh che nak terangkan sikit pasal jadual ni. Ehemm... hehe :)

Hari Ahad dan Rabu kelas PAGI sahaja. Okay, sekali lagi nak mention pagi je yer. hahaha, silalah jeles kepada sesiapa yg ade kelas sampai petang dan malam tu. Thennn, hari Isnin dan Khamis pack gilerr tawu. Dari awal pagi time lampu lecture hall tu tak buka lagi aku dah ade kat sane. Kelas terakhir adalah petang time diorang nak tutup aircond. Ish ish ishhh.. kasihan saya kan? HAHA. Okay, masuk bakul angkat sendiri. Ohh..tak cukup dengan tu tempat kuliyah pula jauh2, ingat aku ni atlet ke boleh lari dalam masa 5minit. wahhh~ aku lari dalam court boleh la. Hummm.. terpaksa lah tempuhi jadual ini sehingga abis sem.

Haaa.. yang paling best tengok hari Selasa tu. Free kan? Tade kelas kan? Korang ade? Tak de kan, ini bolehlah korang jeles lagi. hihi. Tapi ade EEP yang ternyata di bawah jadual tu. Buat hari selasa sape suruh, mmg malas la nak datang. Tapi aku baik tak pernah skip EEP punn. Dan yang paling bermasalah sekali adalah Hari Sabtu ade KO-K, silalah faham wahai lecturer hari minggu saya nak mendapatkan tido yang extra dan nak berfoya-foya. Hehehe ^__^ Kenapa lah awal sangat ko-k start? Tak puas lagi saya nak meluangkan masa di bilik ini. *Padahal dapat bilik sem lepas juga. heee~


Now, I can choose whether I want to SUCCESS or FAILURE.
Please pray for me for this <------- font="">

No comments: