Friday, March 9, 2012

Result SEM II

05.03.2012 <----- Ini tarikh KERAMATnya,


tarikh ape? hah! ini la tarikh hati aku mula berdegup kencang dan lajunya seawal 6.30am, waktu aku bangun tido. Lewatkan ? hahaha,, mane tak yer tido nyenyak dan kedinginan di pagi hari buat mata aku tak terjaga lagi. Oke stop pasal itu. Ini pasal hari ini. Ada apa hari ini ? Tidakkkkk...result UPS 2 dah nak kuar beberapa jam lagi, sebenarnya pagi2 lagi dah boleh amik tetapi disebabkan "kami" busy sesangat dengan kelas sampai tak dak masa nak amik. huhu. Bertambah laju lagi hati aku ini. Ok fine! Pukul 1.00pm secara rasminya kertas result di tangan aku. Jeng jeng jeng...
Bangggggg!!!! ini yang aku dapat ?

BAHASA INGGERIS             _ _
PERAKAUNAN                     _ _
MATEMATIK                        _ _
EKONOMI                             _ _
PERNIAGAAN                       _ _

tet tt ettt ... tup2 dalam 3.o ke atas laa.
Alhamdulillah, aku dapat yang aku impikan. terima kasih semua yang mendoakan kejayaan aku.




No comments: