Friday, March 16, 2012

OPS Cameron. hooho ==''

oOOppss! Couple. hahhaa,
asal aku ckp mcm tu ? humm,, kat matrik melancarkan bulan OPS COUPLE tawu!
mcm ape je kan, sebb kes dah bnyk dan teruk sngt attitude budak2 kat sini, malu gilew aku sebagai warga matrik wlpn aku tak tergolong. huhu.

ehh, aku bukan nak citer pasal tu. aku nak bgtawu yang ahad aritu, 10.03.2012 aku berfoya-foya di tanah sejuk ; Cameron Highlands. sumpah syok gilew walaweh laa gua ckp same lu.

sebabnya :))

singgah mkn di Gerai BOMBA *sebbnya gerai tu depan balai bomba. Tak dak motif lgsg.
Kami excited nak ke langit, awan tebal.
Inilah Tanah Rata, Cameron Highlands.
Bersedia untuk bersuka ria dengan galah panjang.
Inilah aset kami yang menyebabkan kami sampai ke sini, tiada dia manalah kami. *gilew tacink ayat aku.
yey! kami baru lepas exercise turun dari bukit. woaw laa sgtt!.

Kami main pondok2 , ohhh,, masih lagi 18 tahun okee.
ini adalah mamat2 yang berlagak MACHO. nak men futsal je punn. huhu ^__^
Hah! tu baru skit aku letak gamba, kalau banyak2 mesti korang terasa nak pergi kan?
so, aku jenis tak nak jeleskan orang,tu psal letak certain gambo je. *cehhh, poyo je ayat padahal aku mmg dpt gambo sikit je. hahaha ^__^

Thanks to PRD, kmpk sebb bagi aku join aktiviti korang. sumpah aku terharu sebb ini first and last time aku enjoy di matrik. entah bilew lagi nak pergi lagi. sob3 =( walawehh leleh beb mata aku. 

Kenangan paling best KAROKE dengan abang driver bas dan ADNAN sempit2 tanyangan terbaik !

No comments: