Friday, June 24, 2011

OML, lol -.-

Ehem..ehem.. H E L L O ! !

Minggu nie dah masuk sebulan aku kat kmpk, then minggu nie kali ketiga aku balik rumah dalam sebulan (bersamaan 4 minggu). okee, aku nak cite kehidupan sebagai orang yang 'first time' dok kat asrama. OMG..tak laa membosankan rupenyer sebab masa sangat padat dan tak terfikir langsung nak berhibur dengan television.
Ok, I'M STORY okee ? untuk weekdays dulu.
Pagi pukul 6.30 baru bangun, kebiasaan bagi budak asrama laa beratur tunggu turn kat depan pintu bilik air dengan muka yang pelbagai rupe dan make up (lelehan air liur, taik mata, rambut serabai). Pukul 7.30 dah gerak ke kuliyah untuk rebut tempat. mcm budak2 pula aku rase nak men chop2 tempat nie. duduk je laa kat mane2, dah dapat situ, situlah aku duduk. Tempat terbaik aku nie baris tengah dan juga lajur tengah. so, TENGAH laa jawapannya. huhu. Balik kelas seharian paling lambat pukul 4. ada masa tido sehingga terasa nak bangun. Malam gi dinner tak tentu masa, lepas dinner study sampai terasa katil dah memanggil-manggil. Duty mcm ni berterusan sehingga hari Jumaat.
STORY for weekends len pula,
Bangun paling awal pukul 7, so faham-faham je laa kenapa. Bangun awal bersebab iaitu bersenam di pagi hari. Jalan-jalan keliling kmpk, berhenti melihat pemandangan ciptaan Allah yang sungguh indah. Astagar..duduk-duduk lepak-lepak dulu, pastu baru breakfast. Dalam pukul 9.30 baru breakfast? humm,, balik bilik mula study dan terkurung di dalam bilik sehinggalah dinner.

Sungguh teruja dan bersyukur sangat dapat SUPER DUPER ROOMATE yang teramat gilew macam saye, iaitu :)




+ Fatin Hanani bt Azman +
+ Lina bt Jalil +
+ Nur Mazdiyana bt Zainuddin +

okee, dah sebulan di kmpk, tinggal 9bulan je lagii. Tak sabar nak graduate dengan pencapaian 4FLAT. Amin..

No comments: