Saturday, May 21, 2011

Warkah BIRU. ♥

Kebetulan harini aku semangat pakai baju Celcom di rumah 
(beriya je aku nie. HAHA :)))
sebabnya :)
aku dah packing baju, just yg tggl baju nie je laa.
semangat je aku packing baju nie,,

okee, sebenarnyer ni warkah untuk staff Celcom.

Firstly,
aku nak ucap congrate to my super superb supervisor iaitu PUAN Gayathiree.
sebab dapat gelaran Puan itu.
humm,, semoga bahagia dengan superman anda, TUAN Saru.
anda adalah supervisor yang best walaupn kadang-kadang ade juga saya kene marah sebab form tak lengkap. 
setiap manusia pasti membuat kesilapan. adoii = ='

Thankz a lot atas tunjuk ajar anda kepada saya selama ini. 

Secondly,
to my second superb supervisor iaitu Kak Nisa.
hoho =.=
ini kesah berlaku mula-mula di Pernama aku kenal dia.
muka dia nmpak garang, siyes takut aku tengok.
tapi bile dah biasa dengan dia lame-lame, 
rupe-rupenye memang best laa super aku nie.
dia super paling sempoi laa. I LIKE A LOT !

Terima kasih sebab sukar lepaskan saya untuk berhenti kerja dan
memberi peluang saya kerja balik apabile cuti SEM yg akan datang nanti.

Thirdly,
mestilah rakan-rakan sekerja aku yang lain iaitu Kak Farah, Kak Yana,Qaqa,Echa,Fiza,Qayyum.
tapi aku nak cite pasal Kak Farah laa dalam ramai2 yg aku sebut nie.
Korang nak tawu tak??
Kak Farah nie muka nmpak sombong kowt (dia pun kata mcm tu).
Aku pun tak tegur laa dia mula2 sebb muka mcm tu, 
sape yg sudi kan? HAHA :))
tapi bile dah kenal dia, 
fuhh,, dasat kowt.. meletup laa BC bile ade story mory nie,
syok dapat kwn dengan Kak Farah sebb dia sekepala je.

Aligator kawazahimas sebab menjadi teman lampu pelita saya yang menerangi waktu kebosanan saya.
Semoga kekal selamanya bersama Wan anda. TERBAIK! 

ehem3,,
dah panjang lebar pula warkah saya ni. 
ehhh,, terlupa sudah. lagi sorang PEDAMPING saya
iaitu :))
Kak Aeynn gerai sebelah. Hee ^_^

Kak Aeyenn pun sekepala juga dengan kite-kite aje,
dia nie kecik gileww,, sampai TERjeles pula aku (pengakuan berani mati) huhu.

Toche kepada anda juga kerana telah menjadi 'kakak' terbaek saya. Segala nasihat anda sangat saya hargai.
Jangan lupakan saya bile sudah dekat dengan Gopeng nanti. hee :)

STOP laa warkah nie, dah nak masuk 5 helaian kertas nampaknya,
aperpun saya nak kata.
STaff CELCOM saya adalah yang TERHEBAT laa! 

tak teruja pun tengok benda nie :))
Kak Aeynn, Kak Gaya, Kak Farah 
Kak Nisa, Kak Farah 
Echa, Fiza, Qaqa 

No comments: