Friday, December 31, 2010

Introducing 2011 =.=

Wah! Sudah masuk tahun baru, 
2011 !!
Trimas banyak2 kat sume kawan-kawan aku yang telah menceriakan hidup aku sepanjang tahun 2010. Aku rase syok sangat berkawan dengan korang especially teman persekolahan aku iaitu 
Fatin Nursyahira, 
Najihasuhada,
Ummi Syyidaitul Adawiyiah. 
Aku bangga dapat kawan macam korang sebab satu kepala dengan aku. Aku harap persahabatan kita kekal selamanya.

Next.


Haha, lagi sehari je lagi nak mulakan persekolahan kan? Bagi aku, zaman persekolahan aku telah pun tamat pada 9.12.2010 aritu. Banyak kenangan pahit dan manis sepanjang persekolahan. Sekarang ni aku boleh la kata kat junior aku, "Eh, esok sekolah kan. Mesti tak best kan?". huhu, jahat gile ayat aku. humm, ape boley buat sebenaryer tak best pun dapat cuti lama2 nie, membosankan tawu! Sepanjang cuti asyik buat benda yang same jew. Kalo sekolah tiap2 hari perkara yang berlainan akan berlaku, buktinya jadual persekolahan kan lain setiap hari. cume subjek yer je yang sama. Tengok pula hari Isnin, mesti ade perhimpunan khas, hari lain mane ade kan? Kira lain la juga tu. Lagi satu, pakaian sek, mane boley pakai di waktu lain selain waktu persekolahan jew. hmm,, itulah syoknya sekolah sebenaryer. ngee =.=


No comments: