Thursday, March 22, 2012

It's for YOU only.

Page ini khas untuk Si SWEET ini ---->>

Aweks ni namayer NURUL SYAZLIANA BT CHE WAHAB
umur dia teettt.. yg penting tua dah dari aku. hahaha.
Pelajar PASUM niee.. wooo~
Alamak, terlepas dua hari sudah...
hummm,,,bukan terlepas ape, terlepas PRESENT jew.

2o.03.2o12.
HAPPY BIRTHDAY, my Dear!

First sekali nak cakap mcm nie "EHH, kau dah tua 19 tahun rupenyer"...ngee~
Second aku wish semoga kau berjaya di FINAL ini, final dah wehhh. sedar2 laa kau makin tua dari aku. huhu.
Then, sorry aku tak dak hadiah yang lebih berharga melainkan KAD UCAPAN BLOGGING ini. huhuhu, kau terharu tak ?? Kalau tak len kali tak mau bagi dahh.. *merajuk kejap.

Lagi..lagi..nak ckp ape ehhh.
Hah, baru aku ingat, dah lama kau tak dtg umah aku. Last kau dtg time bile ntah naik motor HIJO kesayangan kau tu. MOTOR TU SIHAT ? hahhaa. ngek je tny khabar motor.
ehh3, bile nak ajak aku dtg umah kau makan2 menu special CHEF WANA kita nie? mengidam gilew nie.

OKlah, mungkin ini je dari aku. Aku harap kau ingt kat aku walau dimanapun kau dan aku berada. *cehh...poyo je ayat aku nie.

HAVE A GREAT MOMENT and MISS YOU DARL!

Ini je kek yang aku mampu bagi kat kau, tak susah pun. Ambil laa jgn malu2. kih3.. ^__^
tunggu laa 10 tahun lagi.


No comments: