"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Friday, September 23, 2011

hurtbrain,

Fuuhhh ! !''
siap juga akhirnya assigment paling berat sekali.
assigment yg dah diberi sejak 4 bulan yg lalu, 
tepat pukul 2ptg td baru siap.
tengok betapa beraninya aku buat keje last minit, ngee~ 

Minggu nie semua roomate aku balik, tggal aku sorg2 kat bilik,
UNTUNGlaa korang dpat balik, rumah dekat *jeles nie tawu!
jadi, keje aku lepak kat bilik sebelah.

ehh chop2..
3 minggu lagi nak FINAL sudah ? ?
sumpah takut gilew kowt...
dalam masa 3mggu nie juga kene abis silibus yang berChapter2 byknyer,
paling bnyak un 13 chapter untuk Sem ni.
Gilew laju + express pensyarah bagi kuliyah
diorang ingat kiteorg nie robot ke ?
sempat nak copy ape yg pensyarah ajar. 




No comments: