"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Tuesday, May 17, 2011

SS ♥ shopping sakan.

ohh HAHA :)
gembira ke aku nie?

nak kata seronok tu tak laa sebb 
pagi-pagi bangun pagi tanpa matahari. 
mane tak yer, dok umah apartment
matahari terselindung laa.
hee =.=

aisehh,,
pegi shopping laa kononnya kat area Damansara,
mall banyak sangat  kat situ seperti :)
THE CURVE
IKEA

tapi tak dapat ape2 lagi sebbnya kat situ
kedai sebuah2,
kedai branded2,
pejam mata je laa aku lalu kat situ.

last2, aku masuk kedai Al-Ikhsan.
ntah ape2 kan ?
kat manjung un ade juga kedai BRANDED tu,
dapat juga sepasang kasut sport yang aku berkenan,
tapi kaler hitam pink? 
OHH MAN!
tapi peduli ape yg penting smart sehhh..

fuhh,, tengok harge mmg nak mati aku
tak mahal un dalam rm1XX.xx jew. 
tapi dapat free gift botol air. chantek sggtt..
HAHA :P
aku kata mcm tu sebb naseb ade yang tolong sponserkan.
huhu,
yess! dapat kasut smart yg aku suke.
I LIKE iT.

okee,
pergi ke OU pula?
ohh,, ONE Utama.
merayau cari kasut kulit pula..

tengok! punya susah aku nak cari kasut dari pagi sampai ke malam,
naseb akhirnya dapat kasut tu kat PARKSON jew.
huhu ^_^
naseb ade SALE time nie,
dapat diskaun ++
harge kasut tu dalam rm XX.XX. hee~
ini pun disponser juga.

OLEH ITU :)
saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang teramat kepada si sponser saya satu hari ni 
iaitu My brother, ACRMAL Kamaruzaman.
saya sangat teruja apabila anda berkata begini,
"Kalau nak ape2 lagi mintak je kat abang"
wow~
 terkaku kot aku bile mendengarnya.
mula lah dalam kepala aku pikir nak mintak ape,
hehe..
rasenye akan tibe aku nak mintak 
KAMERA sebijik boley?

waiting for the answer. HEE :))

No comments: