Saturday, May 14, 2011

ON DUTY but F U L L.

Okee,,
aku dah lame tak berblog lagi kan?
hari ni aku update laa sebb blog aku un dah berhabuk nampaknya,

Untuk hari ni,
Pergi ke Marina teman bestfriend aku nie gi date laa.
humm,, asyik2 marina kan?
tapi tak pe laa, org ajak teman aku pegi je laa..

A BIG THANKZ a lot to IZZ AZRI (kawan Qaqa) cause belanja kami SECRET RECEPI.
fuhhh,, order bukan men lagi nak jimat kononnya tapi sekali tengok bil..
RM XX.XX
aduhhh,, gilaxx la. tapi nak buat mcm mane org nak belanja tak kan tak makan pula kan?
hummm,,,
a lot of appreciate to him.

Malam pula,
fulamak! dibelanja lagi.,
boley pecah perut aku makan jew kejenya,
ini berterima kasih pula kepada ABANG SAYE sebab belanja kami satu keluarga di HORIZON GARDEN.
seronok pula dapat berkumpul satu keluarga nie.
kebetulan pula menyambut kehadiran ahli baru dalam family aku iaitu anak sedara a.k.a cucu bagi parents aku laa :) NURUL NUHA

FAMILY 

Abang dan Saye. wee~
Adek dan Ayah Saye :)
Mama Saye :D
Abang dan Akak Ipar.
Nana dan Nuha :))

A BIG SMILE for TODAY :)

No comments: