"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Friday, April 22, 2011

suppee :)

wei, aku menjadi SUPEE a.k.a driver satu hari.
ahak =.=
sukenye __________ .

Pukul 9.00 pg dah amik Fiza untuk pergi meronda satu Manjung,
ishh,, mcm tak de keje je kan?
Tak laa, aku pegi mempercepatkan urusan Fiza yang pelbagai ni,
maklumlah aku kan superwoman dia,. 
HAHAHAHA ^_^
mcm iye2 ajew.

then,
 aku bawak Kak Farah ke Lumut untuk bertemu si Pujangga hatinya,
wah! mcm jejak kasih pula.
dah dua hari tak jumpa katanya,

dushhh,,,
pergi rumah si Echa pula.
amik kakak kepada Kak Lini di tldm.

Aku just isi minyak rm10 jew.
last2, minyak yang aku isi aku yang guna.
ahak =='

buat abangku yang tersayang,
maaf kerana telah mencuri kerana anda di pagi hari
serta bakal menghabiskan minyak kereta anda.
hehe ^__-

saya sangat menghargai anda kerana mengizini saya gunakan lagi kereta anda untuk hari ini,
hehe :)
 saya sayang ANDA.

Thankz syg sebab bg pinjam. Ahak =.=

No comments: