"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Wednesday, January 5, 2011

I'm driving.

Lesen?
Mula cadangan balik dari bercuti nak la bekerja selepas mendapat restu daripada kedua ibu bapa aku. Tapi bile pikir2 balik kalau kerja mesti la nak dalam sebulan atau dua bulan kan? baru dapat duet banyak. huhu. Tapi bile pula aku nak amik lesen? Dah la tatawu lesen tu mengambil masa bape lame nak dapat P. humm,, akhirnya aku dah buat keputusan nak amik lesen dahulu, dan bekerja sehinggalah aku menerima tawaran ke matrik mahupun universiti. Kelas lesen aku bermula 16.1.2010 ini. hooho =.=

Kerja?
Pasal kerja pula, aritu aku ade isi borang McD tu, tapi ntah la nak dekat seminggu aku tunggu tak dapat panggilan pun. humm,, mungkin memang tak dak rezeki kowt. Takpe lah dah aku amik keputusan nak amik lesen dulu. So, lesen menanti. GoodBye McD!

Gonna be have! =)

No comments: