Thursday, January 6, 2011

ICE untuk K I M O ; )

Ketika aku berjalan-jalan di sebuah mall yang terkemuka di sebuah bandar Kuantan iaitu East Cost Mall kot. Lupa-lupa ingat je la. Masuk parking car, turun kete masuk mall naik lift, sempat posing tu. Aduhh,, ape2 la, takkan masuk mall un nak cite juga kot. Tibe-tibe,. wah! subhanallah byk yer kedai. hehehehe,, shopping time. Alhamdulillah, poket pun kering, bank pula Q, humm,, jangan mimpi la nak dapat shopping kat situ. Dengan itu aku amalkan 4 perkara iaitu Jalan Masuk Tengok dan Pergi.

Aku jalan sekeliling kedai, pusing satu blok mall tu, kemudian aku masuk ke kedai2 yang tertentu yang telah menarik minat aku. Dah tu, tengok je la barang-barang yang teringin nak beli tapi hanya mampu pendam jew. Setelah puas meneliti dan mentelaah barang yang diidamkan, aku pun pergi! Dan cukup prinsip 4 perkara aku.

Ehh,, kejap2 iklan je tadi tu. Sebenarnya bukan nak cite pasal tu, aku nak cite pasal gambo di bawah nie!


Hah, nampak tak ape yg tertera kat gamba tu? ICEKIMO RM3.90 an?? ade Honey Dew, Mango, Strawberry, Sour Sop, Pineapple and Mocha. Ehh,, sebenaryer bukan nak cite pasal aiskrim tu laa. Nie hah, pasal perkataan ICEKIMO tu je. Time aku makan kat kedai nie, aku ternmpk laa iklan ni kat kedai dia. So, tibe-tibe aku teringat kat kawan aku nie, name dia Fatin Nursyahira atau lebih dikenali sebagai KIMO. ehhh, same kan dengan ejaan aiskrim tu?? humm,, aku rase rindu pula kat dia, terpikir pula mcm mane keadaan dia sekrang nie, sihat ke tidak., tengah buat ape, semua tu bermain kat fikiran aku. Mungkin dia dengan hepi dengan sape2 la dan ingat ke lagi dia kat aku nie, siapalah aku kan. Untuk menambahkan lagi rindu aku kat dia, aku un beli la aiskrim tu berperisa Mocha. Nak kata sedap, ntah la, boley laaa. Tapi sejuk sangat laaaa, aku nie tak suke makan aiskrim tapi ais nak laa, hahhaa. 

p/s: Buat KIMO yang tersayang, aku dah tolong makankan bahagian aiskrim tu untuk ko, sekarang aiskrim tu berada kat tutttt dah. sendiri tawu laa. hehe, maaf ya! Len kali aku janji akan belanja ko aiskrim tu AJE untuk ko sebab cume rm3.90 SAHAJA. nak x ??

No comments: