"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Friday, December 10, 2010

Own Dreaming.

Tik tik tik. Masa berlalu dengan begitu pantas. Lepas abis jew bulan 12, tinggal lagi 3 bulan aku kat rumah. Taun depan aku bakal berjauhan dengan keluarga. Aduhh,, mungkin agak sukar bagi permulaan, tapi lama-kelamaan mesti seronok sampai tak ingat rumah. Jadi sepanjang cuti ini aku berimpian untuk memiliki barang-barang nie untuk sesi baru sebagai pelajar matrik atau universiti.

My Things of dream
own laptop. Menunggu kehadiran laptop sendiri sebab ayah aku dah janji nak bagi laptop kat aku if aku dah masuk universiti. Abang-abang dan akak aku dah memiliki personal laptop. So, I wait for it, Dad!
Green sport shoes ♥ wow! cantik kowt kasut nie. dah laa kaler hijau. Alangkah indah hidup nie kalo aku dapat memilik kasut NIKE hijau nie.
Dah 3 tahun tak pakai jam. So, nak jam yang berjenama laa. Masa sekolah rendah aku ingat lagi,aku mesti nak beli jam yang berjenama alasannya tahan lame, padahal aku nie pemilih sikit. hehe. Aku dah lama tak pakai jam sebab aku tak mintak nak beli jam lain selepas jam yang terakhir aku pakai tu hilang. Hurm,, kalo nak tawu masa tahun 4 kot, dalam setahun tu 3 kali aku tukar jam. Padahal hilang kat rumah jew, bukan tercicir or tertinggal. Ade satu jam tu aku jumpa kat dalam khemah. Hahaha. lagi satu tu kat dalam kerusi kereta. hee =))
ohh,, beg ROXY ? mcm tak percaya jew an?? aku tertarik dengan beg nie sebab design dia. jenama tak laa sangat. huhu. Maklum laa, aku nie bukan perempuan melayu sejati, so jarang sangat nak bergaya pakai2 beg mcm perempuan lain. hahaha, tapi mulai taun depan, aku akan mula bergaya mengikut trend sedikit demi sedikit. But not like Gedix Gurlz, okee!
Hurm,, boley tak aku memiliki sepasang kasut tinggi. Mane tawu adew event yang penting kew. Boley laa aku guna. hehe, tak pandai bergaya so kasut tinggi un jarang adew laa. Akan dipakai if adew event jew.

2 comments:

blue.blurr.bee said...

geli jerrr,,,,hahaha..suem dah ade dlm senarai aq!

Lia KAMA =) said...

hahahhaa,, sibuk aarr ko.
igt nak mintak nikon tapi tak mgkn laa. huhu =))