Thursday, September 16, 2010

Laketown Moment =D

"Lia,, bgn....." jerit adek aku berkali-kalinyer.
Gilew boleh pekak aku dgr, dia igt aku nie tido mati katak kew.
mmg ar hujan lebat pagi tu, nyenyak dan sejuk gilew kalo nak tido.

Tetibe,,
Akak aku pula ketuk pintu bilik aku.
"Nak ikut tak pegi Bukit Merah?" tny akak aku.
Aku pown terus amik tuala dan pergi ke tandas.Akak aku tersnym tgk gelagat aku. hahaha =D

Beriya-iya aku siap cepat takut kena tinggal, bersiap pukul 9 tapi last2 pegi pukul 11 pg. berangin gilew aku time tu, kalo aku tawu aku nak jew sambung tido balek. hehehe. tapi takut pula kene tinggal, so terpakse arr melayan anak buah aku sorang tu.
Pukul 12, kami sampai terus bersuka ria sehingga pukul 6 ptg. Smpai abang yang jaga bahagian 'SkyCycle' tu pown da nak balik, aku peduli ape yg penting aku nak naek juga. Nak tutup lepas aku naek laa. Cume aku, abg dan adk2 jew dapat naek, sbb abg tu pnya pasal lar. Tetapi yang len2 dapat naek 'SkyFox',,tapi aku kene jaga anak buah aku yang bawah umo tu. Sebab dia tak ley masuk, aku yg jadi mangsa tok jg dia. 
Pukul 8.30 kami sampai rumah, terus ke meja makan sebab mak aku dah sediakan nasi Beriyani. yummy!!
Thank You, Mummy!
L O V E it.
malam tu kami sambung memeriahkan suasana taman dengan bermain muercun dan bunga api. hoooreyy!




No comments: