"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Thursday, August 26, 2010

Sesaat.seminit.selesai

Tik tik tik..
aku masih terus menyelak muka demi muka surat paper tu.
Tik tik tik..
tiba-tiba ake terhenti menyelak kerana muka surat tersebut kosong??
rupeyer aku belum menjawabyer lagi. hati berkata, "mcm mane tak kosong, dah aku tak tahu"

tibe-tibe,,
"ketuk"
'masa menjawab telah tamat, sila letakkan pensil anda. pastikan kertas anda ditulis nama dan dikepilkan bersama. kertas akan dikutip sekarang'. itulah kata-kata yang dismpaikan oleh Cikgu kegemaran semua org.
Masa tu aku pon mengeluh dan mampu berserah jew, sebab byk soalan yg terpakse ditinggalkan, maafkan daku kerana meninggalkan mu. mane aku ta tinggal ko, soalan ko 'senang' sangat, sampai terlupa nak jawab.

Perasaan takut, gementar,chuak, sedih, pilu, semuanya terubat selepas sahaja keluar dari dewan,,
"woo~gilew senang soalan tadi" itulah ayat yang aku dgr slps exam tamat. aku pon tersenyum jew.

Aku rase serba salah pula nak dtg tusyen petang nie, mane ta yer paper cikgu saye ta ley buat sprt yang cikgu harapkan. I'm so sorry, teacher!saya dah buat yang termampu tapi rupeyer belum cukup baik lagi bagi saya. hehe.
Apepun, hati pun sudah lega, Exam telah tamat, Esok telah cuti, tapi Isnin masih menanti,
ciss! leceh pula mengingati hari isnin nie. hurm,, ape2 la Lia, yang penting masih ade mase sebelum terlambt.

Tomorrow, HARI NUZUL QURAN.

time is golden =.=

No comments: