Sunday, August 22, 2010

bad.day !

Hari nie mggu kedua exam,,daa rase mcm ta sabar nak abis trial kerana ia amat menyeksakan kepala otak aku jew.kesian kepala aku bb kene terima ape yg aku baca pada last minutes.I'm sorry to you my brains! Apepown thankz guk bb simpan juga ape yg aku baca,ta laa kantoi lagi.alhamdulillah aku ley wat tadi padahal aku baru study kul 10.30 mlm tadi,then aq tetido.kul 3pg aq terjaga,aq sambung study balik,tu pown ta sampai setengah jam aku study.last2 sampai ke sahur aku tido,sahur pun terlambat.Subhanallah,ape nak jd dgn aku.hurm,,pagi2 dtg sek baru kelam kabut nak baca sej sekaligus dgn agama.rase mcm nak pecah kepala nak sumbat semua tu dlm kepala aku.tu laa suka sgt study last minutes,nak wat mcm mane kan dah tabiat aku.hehehe.tapi Alhamdulillah aku ley guk jawab bb soalan spot yg aku dapat membantu guk,kalo tak mesti daa kantoi result aku nnt.sok pula exam akaun,tu lagi laa bb tataw nak study yg mane bb byk sgtt tapi tape la, aku cube jwb sok.

SEJARAH IS THE BEST ??

No comments: